Tercer guàrdia urbà detingut en pocs dies
Investiguen l'agent per presumpta connivència amb la prostitució
Avui, 27-09-2006Quan encara està totalment obert el cas dels dos agents de la Guàrdia Urbana de Barcelona detinguts per presumptes coaccions en la contractació de serveis i senyalitzacions d’obres a la ciutat, ahir al vespre va trascendir un nou cas sense relació amb aquest.
Un agent d’aquest cos municipal ha estat detingut i se l’està investigant per presumpta connivència amb la prostitució. La presumpta falta de l’agent investigat podria consistir a no cobrar les sancions per l’exercici de la prostitució al carrer o bé rebre suborns per no imposar-les. Cap detall suplementari més havia transcendit ahir.
D’altra banda, l’oposició municipal va demanar ahir a l’equip de govern dades i més informació sobre el cas dels dos guàrdies urbans detinguts en el primer cas
Xavier Trias (CiU) va queixar-se ahir de la “falta de transparència” amb què el regidor de Seguretat i Mobilitat, Ferran Julián, ha gestionat el cas. Trias exigeix a l’equip de govern que informi els ciutadans i l’oposició “amb la màxima exactitud i precisió sobre aquests fets”. La detenció, practicada per la Policia Nacional a requeriment de la fiscalia, ha generat mala maror en el cos de la Guàrdia Urbana.
També Alberto Fernández (PP) va lamentar ahir l’opacitat amb què s’informa del cas.
Botons
(Puede haber caducado)