La cursa contra el racisme es consolida amb la segona edició

Avui, , 13-06-2026

Enmig d’una forta calor, 3.000 persones han corregut, aquesta tarda per Montjuïc, en la segona edició de la cursa contra el racisme organitzada pel sindicat de manters Top Manta i amb el suport d’un conjunt d’entitats de caire humanitari.

En la cursa han pres part el doble dels dorsals que es van posar a la venda, 1.500, i que es van exhaurir ràpidament. Amb el dorsal es venia la samarreta feta expressament per a l’ocasió als tallers de Top Manta. Tot i que la cursa es planteja en to reivindicatiu i no competitiu, el primer corredor a arribar ha fet el circuit de cinc quilòmetres en 17 minuts i 35 segons, un minut i mig menys que la primera dona.

Texto en la fuente original
(Puede haber caducado)