Ferit un menor estranger en ser apunyalat per un altre jove a Ciutat Vella
Avui, , 02-05-2019Un menor estranger tutelat ha resultat ferit aquesta matinada en ser apunyalat en una baralla amb un altre jove de nacionalitat marroquina a Ciutat Vella, segons ha avançat Ser Catalunya i han confirmat a l’ACN fonts policials. L’incident ha tingut lloc cap a les 5 de la matinada al carrer Tàpies, prop de Nou de la Rambla. Els agents de la comissaria de Mossos de Ciutat Vella han sentit crits a prop, han sortit i s’han trobat amb el ferit. L’han traslladat al CAP Pere Camps, des d’on l’han evacuat cap a l’Hospital del Mar. L’autor, que és major d’edat, s’ha entregat i està detingut en dependències policials. L’emissora apunta que la víctima té un tall de 15 centímetres, molt a prop de l’aorta. El noi agredit segueix estable, amb pronòstic menys greu, després de ser operat en un hospital barceloní, han informat a Efe fonts sanitàries.
Fonts del Departament d’Afers Socials han explicat que el menor s’havia escapat d’un centre del sistema de protecció dimarts, i ja s’havia interposat una denúncia per a la seva localització. El departament es personarà com a acusació particular contra l’autor de l’agressió i presentarà denúncia, com fa habitualment.
Mentre s’atenia la víctima, un jove s’ha presentat a dependències policials i ha manifestat que ella era l’autor de l’agressió. Presentava indicis clars d’haver participat en una baralla. Després de ser atès pels metges ha quedat detingut com a presumpte autor de l’agressió.
Els Mossos d’Esquadra mantenen una investigació oberta per intentar aclarir els fets.
(Puede haber caducado)