El missatger tòxic
Avui, , 14-03-2016Favorit a la nominació republicana, Donald Trump s’espolsa qualsevol responsabilitat pels aldarulls del míting de dissabte a Chicago al·legant que ell no incita a la violència, que només dóna veu a l’odi del nord – americà empipat. La tensió que aflora en els actes de campanya del magnat novaiorquès són, diu, fruit del disgust dels electors amb els musulmans, els immigrants i l’administració federal. Trump defensa que ell només és el missatger de la decepció. Un missatger tòxic i xenòfob que utilitza un llenguatge agressiu, insulta les dones, els immigrants i els seus rivals en la cursa republicana. Un missatger a qui Obama ahir feia una estirada d’orelles demanant – li que eviti la violència creixent que embolica la seva campanya. Prou!
Texto en la fuente original
(Puede haber caducado)
(Puede haber caducado)