Acusen la Federació de no evitar una agressió
VIOLÈNCIA
Avui, , 13-01-2009Els membres del club At. Rosario Central, format per immigrants, va acusar ahir la Federació Catalana de futbol de “passivitat i complicitat” davant les brutals agressions de caràcter racista de què van ser objecte dissabte en un partit de Tercera Territorial per part de jugadors i seguidors de l’equip rival, el Bada Bing, que van produir almenys cinc ferits de consideració.
El club havia advertit del perill pels antecedents d’aquest equip, que ja té 4 partits suspesos per incidents i on suposadament participen membres del grup Boixos Nois, i havia demanat a la FCF presència dels Mossos, que no van acudir al partit – segons la versió oficial – perquè no van rebre cap petició en aquest sentit.
La Guardia Urbana va identificar cinc dels agressors, que han estat denunciats. Els Mossos investiguen el fet, i tant l’Ajuntament com la Generalitat estudien personar – se com a acusació. Mentrestant, la comissió antiviolència de la FCF va sol·licitar ahir l’expulsió de l’equip de la competició i la inhabilitació dels jugadors culpables de les agressions.
(Puede haber caducado)